2014年6月3日 星期二

3/6/14


3/6/14   TUE   VERY HOT

今日又趕唔切巴士返學啦, 再等下一班差不多8:40先返到去, 大家都心情唔好啦, 又熱又辛苦! 遲咗揍到佢返學校我又遲咗先返到公司啦, 好在都冇咩忙, 都係寫番自己D日記呀, 整理吓幾日假期D, 咁就忙咗一個上午! 午飯後老細返咗嚟係到講埋哂D好乞人憎GE說話, 真係好想鬧爆佢, 完全冇眼睇佢, 只可以話佢有精神病就唔該keep住去覆診! 好在佢有會開冇煩住我地, 咁就算啦! 放工返去又要捉笨元做埋D功課啦, 佢而家掛住睇I pad睇到心都散埋, 態度其差, 又惹火我! 食完飯陪柏仲玩吓又要走人啦, 落巴士前先嚟打瞌睡, lift入面直情突然跌咗喺地下, 又係令人火架, 攰就放學返去休息吓唔係只掛住睇機, 我都要諗吓有咩方法治到佢! 沖完涼溫埋書執好嘢比佢玩陣就瞓, 柏仲都要沖個涼, 食埋藥, 練吓坐又係時候食奶瞓覺! 我地可以11點幾就瞓啦, 唔洗等夠鐘餵奶!

沒有留言:

張貼留言