2014年6月9日 星期一

9/6/14


9/6/14   MON   HOT**

今朝笨元要去睇醫生, 7點幾起身, 撘得車過去差不多9點有得睇, 不過隻笨都好番好多, 但唔睇又唔係, 咁又洗咗我4百幾蚊! 買埋個starbucks包比佢邊食邊等小巴, call咗車都等咗一輪先有車, 返到去都10, 交代埋D嘢餵咗佢食藥又仆返工啦! 返到去都係做住自己嘢先, 不過公司氣氛怪怪的, 大家好似太靜咁! 午飯前程生打嚟叫我print埋青衣D小學的form比佢, 本來諗住就咁攞D form比佢就算, 不過佢又話食lunch咪陪一陪佢囉, 去咗Aeon嗰邊食方便佢2點去荔天交表! 下午我就沉醉喺個網上世界啦, N咁多個人chat, 我都覺得自己勁, 仲可以繼續做公事喎, 咁先勁嘛! 放工返到去兩隻豬仔都瞓咗, 可以沖個涼先, 沖完笨元醒咗, 陪咗佢一陣柏仲都醒埋, 就抱佢坐喺地墊睇子元玩車仔, 隻豬仲就咁睇住就滿足啦喎, 好搞笑! 老公返嚟就食飯啦, 都整咗一粒冰粥比柏仲一齊食, 食得唔錯呀! 食完飯兩父子係到玩踢波, 柏仲坐住喺架學行車度好似想踢埋一份, 最好笑係, 佢睇住爸爸同哥哥踢波佢識笑, 若個波踢咗落佢架車到仲笑得大聲, 真係可愛到爆! 玩到差不多9點就同子元沖涼然後入房同柏仲玩陣就瞓覺啦, 柏仲都瞓埋我地又可以休息! 因為仲要睇笑傲江湖, 邊睇邊餵奶!

沒有留言:

張貼留言