2014年5月15日 星期四

15/5/14

15/5/14   THU   HOT
今朝開咗奶比柏仲先出門口, 留番比老公餵因為夠鐘, 都趕到巴士, 因為41A遲了, 返到去同老師交代咗放學敏瑩公公揍埋子元, 然後就返工啦, 今朝都有咩忙, 因為老細仲未返, 所以都係做吓自己嘢, 午飯後老細返咗嚟, 比哂堆嘢佢簽啦, 跟住做埋D手尾咁, 時間都算過得快, 放工去接番笨元, 上到去佢地仲食緊烏冬, 咪要等佢食埋先囉, 行去撘6, 等咗勁耐都冇車, 笨元仲要瞓咗, 抱到我死咁滯, 落車真係抱唔郁啦, 拖住佢行, 佢又瞓住嚟行都得, 返去捉佢沖涼醒番哂, 好在琴晚買好餸阿媽可以煮咗先, 咁沖好涼就有得食, 柏仲醒咗就坐吓學行車睇我地食, 阿媽話佢用完架BB車收極都收唔到, 我按吓個制點解鬆哂GE, 原來爛咗, 嗰吓真係肉都赤埋, 諗住架車仔用到柏仲唔洗坐就算, 咁先抵嘛, 結果都係要買過新, 真係好赤呀, 或者係天意啦, 以前買呢架車仔時有私家車, 所以大架D都冇所謂, 而家冇車, 拖住咁大架車有時又真係好唔方便! 食完飯阿媽就閃啦, 我快手洗埋碗就要同笨元睇功課溫習, 真係想娛樂吓都唔得, 柏仲唔係好願喺床, 同埋佢而家勁愛反身, 放佢喺床仔就搞到張床打風咁, 唯有抱住佢玩吓, 咁一日都冇咩玩過, OK! 笨元溫埋書執好嘢陪我睇咗陣電視, 我其實已經勁眼瞓, 琴晚瞓得嗰4個鐘真係唔多掂! 9點半捉咗笨元去瞓, 再入房同柏仲做吓運動, 10點就開奶比佢, 早食嘛所以開咗6, 飲哂就瞓, 我都好攰啦, 老公10點多先返, 沖埋涼食埋嘢抖咗陣都瞓, 我真係超攰呀!
<柏仲識抺腳仔啦!>

沒有留言:

張貼留言