2014年5月19日 星期一

19/5/14

19/5/14   MON   HOT
星期一多不願意返工呢, 但還是這樣一早起身, 柏仲又係6點幾就嘈, 抱咗佢上床同daddy 玩我就搞掂笨元返學啦, 之後如常買早餐返工, 做吓自己嘢又做吓公事咁啦, 午飯要去買嘢食呀, 不過食咗個麵麻麻地夠, 所以tea time又食過, 然後早10分鐘趕去學校接元放學, 今日佢地去迪士尼畢業禮, 幾開心呀, 不過就喺手足口病的陰霾下氣氛麻麻囉, 下午喺whatsapps上火藥味很重, 其實嘈都冇咩用, 不過學期未先嚟搞D咁GE嘢真係有D可惜! 接咗笨元睇住架41A走咗, 最終決定唔等去撘地鐵好, 咁啱Rachel去地鐵站就車埋我地, 真好彩! 回家後阿媽話佢發燒, 應該早D話我地知嘛, 仲要死頂, 時間關係我點都要沖好哂涼先, 咁阿媽就照煮飯先, 等我地沖好涼, 食埋飯佢就快快返去休息, 我仲要洗碗等等, 笨元其實都算乖會幫我氹仲仲, 但到叫佢做珠心算時就麻煩啦, 完全冇心機做, 真係激死人, 搞到10點幾先瞓! 我地就餵埋柏仲11點幾食奶就瞓!

沒有留言:

張貼留言