2014年5月12日 星期一

12/5/14


12/5/14   MON   CLOUD

今日只返半日工, 因為下午阿媽要去覆診, 所以我要請假揍柏仲! 朝早如常揍笨元返學, 之前餵咗柏仲食藥食奶先, 柏仲可能太早醒咗, 食完支奶又暈過! 因太趕買唔切麵包, 子元只係飲咗包奶咋! 買埋早餐返工, 我都係做吓自己嘢, 老細今日又飛啦, 真係好! 中午夠鐘就閃人, 買埋今晚餐餸就返去, 阿媽煮緊午餐, 柏仲就喺學行車到行去廚房門口等婆婆, 可愛到呢, 我地食飯時佢就走埋嚟, 真係得意起上嚟超惹人愛! 食完飯等我洗埋碗阿媽就去覆診, K.O.咗隻仲就準備今晚晚餐D, 因為仲要出去揍笨元放學, 回來對住兩隻嘢點整得切! 簡單地焗雞翼同炒菜咋, 4點幾出去接笨元, 巴士又慢小巴又等客, 結果5點先去到接佢, 回程時笨元打瞌睡, 差不多拖佢返去咁滯, 辛苦得我呀! 等佢沖好涼醒咗睇陣電視休息咗, 就要溫習啦, 佢成日話唔知點溫習, 要靠呢幾個月訓練吓佢啦! 執埋書包校服就可以自由, 柏仲唔肯瞓, 喺床成日想反身又反唔到發脾氣, 準備好D料等老公差不多返嚟就煮埋少少嘢, 7點幾先食飯, 唔知係咪夠哂餓, 笨元好比面食哂一碗飯同5隻雞翼! 洗好碗我就整麵包, 嗰日買咗D麵粉同酵母唔整又過期! 整到發酵部份可以休息, 同笨元練吓合唱團表演的歌就瞓覺, 跟住休息吓到12點餵埋柏仲就再試焗麵包, 個衰仔寧願瞓得唔食, 飲得嗰2!

沒有留言:

張貼留言