2015年6月14日 星期日

14/6/15

14/6/15   SUN   VERY HOT
星期日活動正常! 朝早柏仲又晨早醒, 好慘呀! 捱到7點幾起身, 去食埋早餐就去畫班, 之後到我地大人食早餐啦, 跟住都係行吓商場啦, hea到夠鐘先過去, 結果就買咗箱尿片囉! 揍咗笨元就回家了, 老公K.O.柏仲, 子元自由活動, 我就做家務, 跟住幫笨元睇功課先發現佢有作文工作紙要重做但佢未做, 又要捉佢寫小日記等等, 2點叫佢自己做埋, 我之後真係再冇睇, 落咗去買飯, 回來我地兩個邊睇Running man邊食先, 老公醒咗先等佢自己再食, 柏仲就食番之前的飯仔, 然後我就抺埋個地! 老公5點多就出咗門口去踢波, 我就睇住佢兩個隻嘢, 7點就出門口去葵芳和老公會合, 然後去食晚飯, pepper lunch勁多人, 又去咗食西式嘢就算, 但因為佢地應該浸唔切米, 第一round竟然生米! 所以食得嚟都8點幾, 快手撘的士返去沖涼, 趕得切睇媚娘, 兩個仔都快手瞓咗! 之後我都自己瞓先, 叫老公做埋D手尾呀, 乾衫呀等等先瞓!

沒有留言:

張貼留言