2015年6月27日 星期六

27/6/15


27/6/15   SAT   HOT

今朝我就如常返工, 老公朝早去踢波, 叫咗嫲嫲出嚟睇住兩隻嘢! 柏仲依然因為牙肉腫哂又生非滋, 所以好燥底, 水又唔願飲, 不過佢就肯食飯喎, 好奇怪! 我放工買咗KFC返去食, 夠鐘老公就揍子元去乒乓球, 揍完再返嚟, 我就繼續同仲仲喺屋企, 佢依然燥底, 水又唔肯飲咁, 個口又臭! 跟住佢指住廁所話popo, 咪放佢入去囉, 咁我就執住玩具先啦, 柏仲成日都會閂咗門去popo架嘛, 到我執好嘢入去廁所時, 見到佢竟然企咗喺塔上面, 唔跌佢落去好嘢喎, 佢企喺上面之餘仲要向牆企, 因為搞緊D淋浴露, 但佢照繼續疴屎, 於是腳啦, 塔邊啦, 全部都係POPO, 真係應該影低佢! 最後梗係冇影啦, 放佢落去沖身啦, 又要洗埋個塔, 真係比佢玩死! 老公夠鐘就出去揍子元, 約咗喺巴士站會合去九龍灣, 約咗程生佢地去運動鋪買嘢, 因為有coupon, 但敏瑩要學嘢放6, 所以我地喺德福行吓先, 知佢地到咗先過去, 本來想撘shuttle但實在排唔到, 都係行落去, 柏仲好勁行哂全程! 去到先睇運動嘢, 其實可能嗰時放子元去玩具反斗城會好D, 因為佢係咁搞住哂, 跟住柏仲又口臭又唔肯飲水又扭, 係咁比我片, 捉咗佢出去飲水叫做飲咗D! 買完就去食嘢啦, 都係食日本嘢咋, 不過柏仲真係超唔合作, 又捉咗佢出去一次, 鬧佢叫佢走條友真係走喎, ! 子元敏瑩食飽就走咗出去睇人地冰球比賽, 叫做唔悶囉! 食完都9點多, 仲要去兒童區個遊樂場玩, 程生去Ikea買嘢, 完成哂就屈蛇回家, 又嚟5人車坐8! 返到去即時同柏仲沖涼食奶瞓, 子元都好快瞓, 我地都攰啦, 但柏仲隔個幾鐘就醒一次, 係咁痛哂, 見到佢就陰公, 我冇得瞓都好陰公!
 

沒有留言:

張貼留言