2015年6月21日 星期日

21/6/15

21/6/15   SUN   RAIN
今日柏仲6點幾醒, 已經算對我好好, 子元又醒埋話佢睇住柏仲, 咁我就放佢出去, 叫做瞓7點幾就起身, 今朝又係要揍子元去畫班嘛, 食完早餐去行吓, 程生話想買海綿水槍, 找咗幾間最終只找到1, 照買咗先, 揍咗子元返去就執拾行裝去游水啦, 1點多過到去敏瑩屋企, 食咗嘢先再換衫, 去泳池買飛, 點知游得嗰半個鐘雷暴喎, 要上水! 真係勁無癮! 咪返上去排隊沖涼囉, 由細沖到大啦, 陸生同子元都冇沖, 抺身換衫就算, 我就沖咗最細嗰兩隻先, 等敏瑩沖好再到我沖, 然後餵柏仲食咗奶就打暈埋佢, 終於可以自由吓, 睇吓卡通打吓機咁啦, 5點多真係要捉醒柏仲啦, 因為要去奧海城食飯, 話咗我地去找位, 由於周圍都爸爸餐, 最終找到美心茶記, 咪主力等嗰間囉, 我就帶住兩個喺反斗城睇玩具, 有位又差不多時間啦, 就過去餐廳, 都係叫餸食飯啦, 子元又主力打機, 係咪要stop吓佢唔准再打機呢, 不過開飯後佢都停GE, 對住佢地加上咁少餸, 梗係要快手食, 又要餵柏仲又要照顧吓子元, 都忙忙地, 都係聽佢地講嘢多過講啦! 柏仲先搞笑, giv仔抱住佢同丁丁話, 本身佢今餐飯都勁怕羞架啦, 比人抱住更加驚, 係咁望番住我地, 之後仲低哂頭扁咀, 最終喊添啦! 老公話講笑話, 佢地屈柏仲見到丁丁流口水, 柏仲覺得委屈所以喊, 真相係點真係唔知啦! 抱番佢之後比個奶咀佢咬吓, 仲可愛囉, 估唔到柏仲都識怕羞! 食完去咗麥記食甜品, 不過我地都真係食完就走, 柏仲同子元都眼瞓, 飛的返去子元已熟睡, 幾經辛苦捉佢起身沖涼, 先搞掂柏仲瞓咗老公就負責子元, 我都可以沖埋涼休息!










沒有留言:

張貼留言