2015年6月25日 星期四

25/6/15

25/6/15   THU   HOT
今日水運會, 請足全日假, 朝早老公先揍柏仲入青衣, 我就同子元執拾行裝, 約咗9點喺朗豪坊等, 順利出到去, 喺麥記會合食早餐先, 跟住9:50就入場睇戲啦, 侏羅紀世界呀, 都幾緊張不過好公式的劇情囉, 但總括係好睇GE! 睇完12點多, 但因為食咗好多popcorn唔餓, 所以去到佐敦都冇食嘢住, 去咗泳池視察吓環境等入場, 真係等到點幾先入得, 老公夠鐘就去咗見工, 諗住佢見完可以返過嚟, 點知見到我地散水佢先見完, 咁無謂過嚟啦! 運動員先入咗場, 過一陣就到家長入, 霸咗靚位同埋程生, 靜瑜媽, 子慧媽佢地坐啦, 我地都真係夠哂嘈架啦, 開幕禮前有熱身, 比佢地落副池游吓, 真係好可愛! 終於正式賽事, 有排先到子元, 不過都有其他一年級比賽嘛, 一樣好可愛, 白豚Dsir都好有危機意識, 有個落咗水未開池但可能緊張扶唔穩, 水又浸過頭, 個阿sir即刻跳落水救番佢, 又有水中工作人員負責拍片咁, 都真係幾pro! 玩到3點多, 終於到浮板賽啦, 女子完先男子, 我地有程生拍片, 咁我咪影吓相囉, 但太遠都影唔到D, 最終到男子啦, 子元嗰組有8個人佢游第3, 都算係咁啦, 全程好專心咁游冇望隔離! 等佢地游哂幫佢地換好衫就等散場啦, 準時5點走得, 馬上去食個麥記先, 跟住撘地鐵返去沖涼, 老公揍咗柏仲返嚟就食嘢啦, 隻豬點都唔肯食, 後來先發現到佢生菲滋, 所以唔肯食, 咁由佢先, 等佢同子元玩吓啦, 點知玩玩吓因為笑得太激動, 嘔喎! 想唔沖涼都唔得, 笨元都幫到手架啦, 清理完餵埋奶就打暈仲仲, 再叫子元執好嘢瞓覺啦, 9點幾叫做自由了, 老公不久回來, 沖完涼食西瓜睇埋電視瞓覺了!





沒有留言:

張貼留言