2015年6月28日 星期日

28/6/15


28/6/15   SUN   HOT

今日決定比柏仲在家休息! 朝早我帶子元去畫班, 今日程太揍敏瑩, 之後佢去掃貨, 咁我咪跟佢去行吓囉, 反正都冇地方去, 最終我都有著數, 買咗少少平嘢啦, 但攞起上嚟都幾係重, 又尿片又淋浴露又盒裝紙咁, 搬番屋企都幾喺嘢! 返到去收拾好, 就一齊出去食晏, 不過食完老公又同仲仲返去啦, 我同子元就上程生到游水, 今日好好陽光, 所以都幾多人游呀! 玩咗個幾鐘, 又玩水槍又游吓咁啦, 3個大人睇3個細路都OK GE! 游到4點幾上水返去沖涼啦, 由於要返去接更, 老公去踢波, 所以沖完涼就要走啦! 返到去老公即閃, 我執好嘢就開始煮晚餐, 睇吓屋企有咩就整咩囉, 柏仲係咁阻住子元玩, 等我要揹住柏仲嚟煮嘢囉, 揹到咁上吓都頂唔順, 好在子元都喺廳玩夠, 咁就叫佢入房玩lego, 可以放番柏仲落地玩, 我就煮埋下半場, 本來想早D餵柏仲食粥先, 點知佢唔多肯食, 子元又話肚餓啦喎, 咁就煮咗意粉先, 準備好哂就齊齊食, 喊住痛住都要餵柏仲食架啦, 叫子元洗咗D碗佢又洗得幾好, 叫做幫到吓手啦, 執埋D手尾K.O.埋柏仲就可以陪吓子元睇吓電視! 老公9點幾返嚟, 仲買埋糖水, 梗係啦比我片完佢今個星期踢咁多場波嘛! 食埋糖水子元就瞓啦, 我地就hea吓到11點幾先瞓呢, 柏仲飲咗D涼茶好似好D, 晚上都冇咩再痛醒!

沒有留言:

張貼留言