2013年9月11日 星期三

11/9/13


11/9/13   WED   HOT

今朝笨元都肯起身, 叫哂兩位大爺起身搞掂就出得門口, 撘到車好快返到去, 笨元D感染力真係好得人驚, 總之D同學一見到佢就係咁叫佢, 好嘈好嘈, 我都冇眼睇, 只係叫佢快D排隊咋! 幫佢比錢買埋新的茶點袋就返工, 買咗早餐返嚟食, 之後都係做吓自己嘢, 有公事做時咪做公事囉! 近來都真係好冇mood! 午飯叫咗外賣咋, 食到好飽, 老細又未夠2點返嚟嘈嘈閉! 下午都有公事要做呀, 臨放工總監先打嚟, 阻住人放工! 約咗老公喺樓下等, 過法國產檢嘛, 撘小巴過去都好快, 6點已經到啦, 例牌量血壓都高架啦, 都冇坐夠15分鐘, 驗好尿磅好重就等囉, 見醫生前再量多次過關啦, 入去照時諗住可以見吓蕃薯粒個全相啦, 點知尤醫生照得好快, 佢自己睇得到就OK, 又話25周係穩定期, 唔會有好大出入, 所以真係連蕃薯粒個側面都睇唔到, D可惜咁啦, 之後比咗錢先問番佢幾時再返嚟覆診, 佢話臨生之前一個月先至返嚟覆一次就OK, 可能佢見我有政府嗰邊睇住都冇意思要我睇咁密, 都好GED! 返美孚同奶奶會合, 去咗食上海嘢, 跟住去埋惠康入吓貨就返去睇個新雪櫃! 老公全力處理個新雪櫃啦, 我就處理笨元, 本來諗住好心幫佢沖咗涼先等佢可以玩陣, 但到我都沖完叫佢收嘢又多多事實啦, 激到我死, 真係著哂火嗰隻, 先要佢做好執書包嗰D, 然後溫埋書, 其實係想佢可以自動自覺做好晚上嗰D, 咁到時蕃薯粒出咗世佢就可以照顧好自己, 但佢都唔明, 好在仲有幾個月時間再教, 不過佢最終都激到我要出衣架, 原因都係冇禮貌, 你想daddy講故事可以, 但唔係拉人衫大大聲, 咁我就捉咗佢入房吹吓一輪水, 話佢因為做嘢做得慢, 浪費哂d時間後搞到咁夜等等, 鬧完要佢明咗道理先叫佢邀請daddy入嚟講故事囉! 之後我地終於可以睇吓電視, 咁啱FOX做鐵達尼喎, 睇到十二點多先瞓囉!

沒有留言:

張貼留言