2013年9月17日 星期二

17/9/13

17/9/13   TUE   HOT
笨元今日可以返學啦, 朝早都算合作, 不過見佢入到課室好似游雲咁, 真係比佢激死! 跟住我就買早餐返公司啦, 上午把握時間做自己嘢, 好在琴晚喺屋企已經寫好哂日記, 唔係返到嚟真係冇咁多時間呀, 今日都係放番D相上去就OK! 又同phoebe吹吓水咁就一朝啦! 午飯食番琴晚D餸, 好鬼多肉囉! 食完打吓機睇吓電視咁又要開工啦, 下午要幫廠入面抄嘢, 真係學足一個下午, 都係嗰句啦, 完全唔明點解要臨交先嚟趕! 仲要PK到老細whatapps嚟問埋哂D唔趕GE嘢, 但因為我冇時間睇嘛, 仲好似責怪你咁, 咪照直覆佢話幫佢廠入面趕工, 冇時間睇whatapps囉, 比個事實佢知, 反正佢老婆阿媽都見到廠嗰個人出咗嚟教我抄嘢架! 同幾個同事一齊鬧餐佢飽咪收工囉, 返到屋企又要服侍少爺啦, 沖完涼食晚飯陪佢玩, 溫書做功課睇陣電視就講故事瞓覺, 冇瞓晏覺最好9點前瞓! 我就有私人時間hea吓啦, 老公去踢波, 買埋糖水返嚟比我食咁啦!

沒有留言:

張貼留言