2013年9月13日 星期五

13/9/13


13/9/13   FRI   HOT

終於捱到星期五, 但又好似冇咩特別開心咁! 朝早揍咗笨元入學校, 見到龍校長本來諗住話佢知明天唔嚟聽talk, 但佢話除咗升小之外仲會講K3課程簡介, 叫我地都聽吓, 本來都諗住睇吓請唔請到假架, 但出到學校門口見到K3熟嗰班家長, 傾開佢地有D都唔聽, 咁就不如叫聽嗰D話番比我地知, 老實講聽唔聽都係咁同佢溫習架啦, 所以都係算啦! 傾得太高興啦, 9點有多先去撘車, 所以買埋早餐返到公司都晏啦, 之後都係做吓私務咁啦, 午飯後睇吓電視, 老細又係未放完lunch就返到嚟, 好在冇嘈住哂啫! 下午都有公事做呀, 放工等車又耐又冇位坐, 所以返到去都唔係太自在, 等都要開始工作, 就係睇功課, 星期五係冇喺學校做功課架嘛, 睇一睇都幾多喎, 英文2, 中文1, 數學1, 纙緝思維1, 作句1, 咁快就已經6樣功課, 好在笨元都合作, 先做咗Mels同中文, 咁餘下的學完合唱團返去再做都得! 食完飯七點半未夠就閃, 襯笨元學緊時, 老公話去麥當當食雪糕, 咁我咪食蘋果批囉, 之後去萬寧買埋嘢再去759八吓, 因為正價7折嘛, 但想買D嘢全部都冇GE, 最終老公買咗隻芒果布丁折咗$7, 就係用呢隻布丁嚟吸引笨元極速做哂功課, 咁佢都有比心機做ge, 英文生字, 數學同思維都唔洗我睇自己做好, 只係要我教佢作句嗰份, 咁都應該ge! 做完食飽滿足哂啦, 玩咗陣玩具十點幾咪瞓囉! 我就試試剛買的巨峰提子, 冇以前食過的咁好味, 有少少失望! 睇咗陣電視12點左右都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言