2013年9月28日 星期六

28/9/13


28/9/13   SAT   HOT

朝早我如常返工啦, 笨元學完畫畫就要去踢波, 所以唔會嚟接我放工, 咁我放工就返屋企自己煮D嘢食囉, 最簡單咪罐頭湯意粉囉! 食住睇埋套大結局就等老公打電話嚟睇吓幾時出門口, 佢地踢到2點半, 知我食咗嘢就食埋嘢先再找我, 4點多先出門口呢, 撘咗架蝸牛巴士, 用咗大半個鐘先入到沙田, 同老公會合後就行吓囉, 笨元都行咗大半反斗城, 之後都係上一田睇吓玩具, 今日個人好攰呀, 尤其個大腿後側成日都庳, 勁辛苦! 所以睇完冇咩特別就不如早少少入第一城, 去麥當當坐吓, 差不多7點先上去阿婆到! 等咗陣都開飯啦, 笨元有我部手機打實OK, 不過食完飯打到就嚟冇電就叫佢畫畫囉, 都算合作啦! 九點幾走啦, 一程過撘86返去, 笨元反而冇瞓而我就瞓得好冧! 返到屋企沖好涼就捉笨元瞓啦, 我地反而HEA到十二點幾先瞓呢!
<型嘛?>

沒有留言:

張貼留言