2013年9月7日 星期六

7/9/13

7/9/13   SAT   HOT
今朝笨元去參加生日會, 所以起身後我都要confirmD嘢搞掂我先出門口, 搞到我都晏埋! 返去食得早餐都就10, 深哥又上咗嚟開票, 咁開票喎我梗係歡迎啦, 做好都係十點幾, 做埋自己嘢不一會又放工啦! 同老公喺美孚會合, 食咗D嘢先, 本來約咗敏瑩, 詠彤, 善孜先去荔枝角公園玩, 然後再上嚟我地屋企, 不過詠彤病咗, 善孜又唔嚟, 得番敏瑩都照嚟啦, 不過佢要學埋嘢先, 所以三點幾先過嚟! 於是我地食完嘢行埋過去荔枝角公園望吓嗰個遊樂會係咩, 見唔多對路都冇玩返屋企算! 返去執吓嘢抖吓咁等佢地嚟啦, 差不多四點先到, 兩個小朋友梗係玩啦, 我地大人咪吹水囉, 又玩吓程小B! 都玩到7點多先走人去食嘢, 返番長沙灣嗰邊食, 因為美孚真係冇咩好食, 佢地就帶咗我地去一間佢地本身熟ge, 叫咗5隻餸, 好好味呀, 邊食邊講, 食咗個幾鐘呀, 好在有部手機鎮壓咗佢兩個細路, 程小B就最緊要有得食, 吹到9點先走人, 撘巴士返去沖埋涼就要笨元瞓啦, 玩咗全日夠哂啦!
<幾咁兩小無猜>
 

沒有留言:

張貼留言