2013年9月9日 星期一

9/9/13


9/9/13   MON   HOT

今日係拍拖11周年紀念, 但我地都冇做D, 大家都冇要求, 我又唔係呢D咁在乎紀念日的人, 大家齊齊整整健健康康咪囉! 朝早照樣捉佢兩父子起身返工返學啦, 返到學校排隊尾, 最好啦唔洗等, 見到家長們又傾咗一陣咁, 買埋早餐就返公司啦, 都係寫番日記做吓公事咁啦! 午飯又要去買, 買咗大家樂意粉啫, 加個朱古力奶咁啦! 下午老細返咗嚟一陣, 簽完嘢又走啦, 好事呀! Hea吓咁又放工, 返到去笨元睇緊電視, 我睇咗功課先, 今日寫的中文字都少少難, 我有”&“朋友”, 仲有填充做! 咁佢6:30就要歸還電視, 其實係唔想佢再睇, 入咗房玩到開飯, 嫲嫲話開飯前笨元已經食咗好多嘢, 本來諗住由得佢食得幾多就算, 但就估唔到佢第一個食哂, 其實就想daddy陪佢玩, 不過一玩又玩得好激, 好易咳架嘛! 諗住較時間趕巴士, 攞個電話出嚟先知學校打過嚟, 覆番時老師又唔得閒住, 都冇法啦! 啱啱好趕得切巴士, 返到去都撘lift, 又要我鬧, 因為daddy入緊時佢竟然關門, 又係講咗十萬九千次GE! 返到去ignore咗佢一輪, 叫做態度好番D, 又係時候溫書, 咁又算佢幾合作, 溫好都九點多, 到老公下半場, 我要摺衫啦, 一個星期的衫完全未摺, 咁又摺咗大半個鐘, 笨元都瞓咗囉! 跟住睇千禧BB, 不過大個哂都冇嗰時咁好睇囉! 十一點多望咗陣新聞就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言