2013年9月24日 星期二

24/9/13


24/9/13   TUE   HOT

笨元今朝7點就起咗身搞掂哂D, 真係估佢唔到呀, 到我起身時佢已經換校服食早餐, 所以8點就出到門口返到去又有得排隊! 揍咗佢就返工啦, 買埋早餐返到嚟都係做吓自己嘢咁啦, 朝早都係想自由自在吓先! 午飯買少少嘢襯個福麵, 平平地又一餐, 睇吓電視咁等開工, 老細下午返咗嚟, 好似一朝冇講過嘢咁, 係咁講埋哂D廢話, 無奈地聽啦人工包埋嘛! 跟住都係咁做廠嗰D嘢囉, 做到放工當然停手啦, 長命工夫長命做! 返到去笨元睇緊ipad, 咁我又hea吓囉, 等老公返到嚟就開餐啦, 食雲吞嘛點知食食吓唔對路喎, D酸味, 為安全起都係唔好食啦, 咁我都食咗咁上吓, 都唔餓啦, 所以佢地煮麵食我都冇食! 行上巴士站兩父子又係到鬥快, 笨元又出陰招拉開Daddy, 結果自己失平衡咪跌到囉, 一邊膝蓋流血, 係到叫哂救命, 已經抺咗傷口架啦, 但都要等返到屋企沖咗涼先可以洗傷口嘛, 佢就全程係到哎哎呀呀咁煩鬼死你, 但返去沖完涼又突然好勇敢咁洗傷口等等, 不過貼咗膠布就話唔可以行嚟行去, 指我地幫佢呢樣嗰樣! 等我沖完涼搞掂就溫習啦, 今日有4樣功課呀, 但佢話佢第一個做哂, 平時2樣又唔見佢第一喎! 溫習時都好快, 問佢D字識睇識寫就算溫咗架啦, 都係培養佢溫書習慣啫! 執埋書包等等就瞓啦, 我地就hea到十一點幾入房, 但吹水吹到一點都未瞓得著呢!

沒有留言:

張貼留言