2013年9月26日 星期四

26/9/13


26/9/13   THU   HOT

今日真係好舟車勞頓! 朝早揍笨元返學啦, 其實都覺得佢條氣麻麻架啦, 但今日有活動去立法會參觀嘛, 錢又比哂啦, 梗係要去啦, 咁佢個情況又未差得咁緊要, 朝早比咗轉成藥架聞氣, 帶埋支氣返學校囉! 返到去交代好就返工啦, 今日我都好忙呀, 朝早做好自己嘢12點就出去啦, 乘要出去開會的機會, D閃走去荔天交表, 一個人都冇, 係我交交吓時先有個家長嚟交! 搞掂都係12點半, 喺附近商場找地方食Lunch, 忍唔住食咗間日本嘢七十幾蚊呀, 食咗三片三文魚刺身呀, 我諗應該冇咩GE, 之前都有食過啦, 跟住就食牛肉烏冬, 食完都係1, 記起中環間荷花話搬遷大減價咪去睇吓囉, 都係呃人ge! 咁咪早D過去商會嗰邊囉, 一路開一路擔心趕唔切去接笨元, 因為今日D議題好有發揮性, 好在老細3點半有多就閃咗, 有下場喎, 都唔知佢去邊! 咁開到差不多四點終於開完, 老細閃咗我梗係即閃啦, 趕到去青衣好在有Rachel載咗我半程路, 4:50就去得到啦, 因為遲返而仲有機會同老師呀校長佢地吹水, 吹到5:10先行人, 笨元就好慘咁比我地玩咁, 尤其龍校長成日整鬼佢! 由於老師話佢把聲都沙咗, 所以都係決定同佢去睇醫生, 不過由於我攞咗太多嘢, 點都要返屋企放低嘢先! 唔理咁多啦撘的士返去, 放低嘢同笨元換件衫就出門口, 截到的士先話VV, 又要喺街同佢用膠袋解決, 好在司機等埋我地啫! 去到即刻有得睇, 葉醫生都話笨元有喘, 要喺醫院聞一次氣先, 咁咪去咗聞氣先囉, 佢又好鬼記得細D時去親聞氣我都講故事佢聽, 等佢輕鬆D, 到而家佢都係咁, 一要聞醫院D氣就要我講故仔, 今次D氣咁襟, 我講足3個故事先聞完, 去交單攞藥, 要等廿幾個號碼, 咁就去食咗晚餐先啦, 叫咗一個餐share, D嘢比佢落肚就得啦! 佢最想就係有得玩遊戲機, 咁食完嘢咪去攞藥囉, 唔洗等幾好! 撘小巴返到屋企先沖涼, 然後佢自動做功課, 因為明天生日會, 今日派哂功課, 咁笨元又肯做喎, 咪由佢做囉, 7樣呀佢1個鐘唔洗做哂仲要自己做都算係咁, 係要睇題目嗰D先要我幫手, 其他抄寫的都係自己搞掂, 我應該好感恩! 做完其實都差不多9點半, 本來話做哂比佢玩到9, 但都過哂時間啦, 就話比佢玩10分鐘佢又OK, 玩玩吓Daddy返喎, 沖完涼仲可以陪笨元傾陣偈先瞓呢! Touchwood 睇咗我成千蚊醫生就冇咩啦, 仲有少少咳但瞓時起碼冇咳啦! 見我今個月有少少錢淨又同我一鋪清袋, !
 

沒有留言:

張貼留言