2013年9月19日 星期四

19/9/13

19/9/13   THU   HOT
 今日真係幾冇心機返工, 一嚟中秋早放嘛, 二嚟除咗星期六返嗰半日, 都叫做放3日假, 係holiday mood多D架啦! 朝早都有D晏先返到公司, 因為喺學校門口同佢地吹水吹耐咗! 返到去都係寫好日記等等, 然後開始抄廠D嘢囉, 開飯前已經抄緊, 真係抄到放工啱啱好完成其中一部分, 放工就去揍笨元放學啦, 其實有少少唔開心, 我諗住我同笨元二人世界一陣架嘛, 不過老公同奶奶又已經喺學校附近食緊TEA, 咁老公食完返公司打卡先, 但奶奶就等埋, 笨元就唔會好合作囉! 返到去先食D嘢, 比笨元睇電視到五點幾就要做功課, 以笨元的速度都要45分鐘先做得哂5樣功課呀, 其實真係已經算好快架啦! 咁之後咪比佢睇youtube囉, 但到食飯時就冇哂精神囉, 完全唔肯食, 咁等我地食完休息吓, 嫲嫲洗埋碗就去海濱行, 撞到兩個同學咁啦, 今晚個月亮真係好靚, 影咗好多張相呀! 行到去青衣城食埋糖水就回家了, 已經撘的士返去架啦, 笨元都眼瞓到隻嘢咁, 沖完涼即瞓! 我地就hea吓先瞓啦!
<串串貢咁樣!>
 <我話只影靚仔先即刻影!>
 <學校整的燈籠!>
 <靚媽架靚月!>
 <趕住去救火咩你!>
 <路人甲影得唔錯!>
 <撞到嘉桐呀!>

沒有留言:

張貼留言