2013年9月27日 星期五

27/9/13

27/9/13   FRI   HOT
今朝笨元身體OK, 可以照比佢返學, 今日仲要係八九月份生日會, 又要著華服, 一套走天涯, 反轉又第二隻色啦, 合作GE時候一樣咁趣緻! 揍咗佢返學我就返工啦, 朝早都係做自己嘢啦, 就係提唔起勁做其他嘢! 午飯又要出去買, 都未睇哂套劇老細就一家大細返哂嚟, 嘈到呢! 然後咪做公事囉, 做足一個下午呀, 咪又係抄廠嗰D嘢囉, 想完成哂一SET先收工, 所以都做到差不多6點呀! 返到去已經勁攰, 笨元睇飽佢個442台就要我同佢玩學校派嗰套GOLF套裝, 但我真係冇力啦, 到食飯時又到佢冇力, 嫲嫲話餵佢都唔食喎! 走咗去打golf就唔眼瞓! 八點未夠閃啦, 42要撘到出美孚再轉車, 老公就去咗畫室改明天畫畫時間, 我就同笨元沖涼等等啦, 笨元都好合作沖完自己做埋Mels, 做到唔識先問我, 等我搞掂就教佢啦, 但有一題都係唔明, 放咗上Group問大家! 老公好晏先返到, 原來比法團D人拉住傾嘢, 好在都幫手搞埋隻笨瞓覺! 我地就hea到十一點幾瞓, 都幾攰呀, 但最慘瞓到4點幾急V醒咗好難瞓得番, 開始步入7個月最後階段又辛苦啦!

沒有留言:

張貼留言