2013年9月29日 星期日

29/8/13

29/9/13   SUN   WARM**
今朝瞓到九點幾十點, 笨元都算合作, 冇成日走入嚟嘈! 起身後等老公煮pancake, 食完收到軒媽電話, Amanda搞自助餐, 又話咩到生日又怕食唔到, 最終我都係打咗比Amanda問佢究竟搞咩, 原來嚟緊繼將有4KING, 又嚟一個啦, 不過唔知King Queen! 佢話食餐好GE先喎, 都係GE, 之後可能要過年後先有機會出嚟, 跟住到佢生埋先再有機會又要到暑假, 咁就是但啦, 貴就貴啦! 不過又要我找時我要有嘢做緊, 就炆炆地囉, 最終決定咗Holiday Inn, 折咗都唔洗$1000一個family, 可以接受啦! 終於諗清楚笨元D校服點執, D唔啱GE就真係要掉! 執好我已經好攰, 就叫老公同笨元去圖書館, 我抖一輪就打掃先, 佢地好快又返啦喎, 但又激到我, 令我發脾氣! 最終都冷靜番做埋D家務, 老公就煮咗午餐, 食埋收拾又出去, 我其實都心大心細好唔好出去, 因為都係陪老公去踢波, 不過總好過又困喺屋企, 最多係摺唔到D衫囉, 總有一晚有心機摺GE! 入到天水圍踢, 車程又好快喎, 都未瞓夠就到啦! 去到都係勁早, 本來老公諗住比笨元去遊樂場玩吓, 但因為有微雨冇得玩, 於是只係喺看台咋, 好在佢有帶車仔嚟玩, 開波前同Daddy玩咗一輪, 跟住話要飲嘢喎, 諗住球場出面有水機嘛, 點知係壞GE, 最後問到第二個工作人員先講得清楚另一個水機喺邊, 行到隻嘢咁先買到嘢飲, 上半場佢主要係到打機, 下半場就玩吓車仔咁囉, 終於完場輸3-0! 梗係啦得9個人打! 搞掂又掂番巴士出去, 我又係好攰照瞓, 決定咗去美孚間大家樂打邊爐, 百多完又有邊爐又有牛排, OK! 食完返去快手沖好涼執好嘢睇掌門人, 今集好笑嘛有古惑仔! 睇完笨元都攰啦即瞓, 我地就睇埋星夢先瞓!
<玩到冇嘢好玩!>



沒有留言:

張貼留言