2013年9月18日 星期三

18/9/13


18/9/13   WED   HOT

迎月日喎, 今晚返青衣做節, 不過日子都係咁過! 照樣起身返工返學啦, 搞掂就買早餐返工, 朝早我係鍾意做吓自己嘢, 照樣上網睇嘢吹吓水咁啦, 下午先開始做廠嗰D麻煩嘢, 仲以為老細唔返啦, 查實真係好唔想見到佢, 因為佢個人愈來愈乞人憎! 果然又令到我好火, 同佢講一件公事係關於鋪頭個員工, 我係講緊個員工, 佢就講咗第二樣, 總之叫佢解決問題佢就係到東拉西扯, 令到你想去打佢小人啦! 下午就係到鬧佢囉, 發洩吓都好架! 放工返到青衣先去GIV仔到攞埋個泵奶機, 雖則已經幾手, $500就有啦喎仲想點, 最緊要用到! 傾咗陣就返去啦, 咁啱同老公一齊返到, 陪咗笨元玩咗陣, 等大包返嚟等到8點先有得食, 笨元都係冇咩胃口咁, 莫非真係仲未清哂? 咁都由得佢啦, 但佢都係衰架啦, 鮑魚就食到飯就食唔到! 食完就試吓隻藍梅芝士月餅, 不過我冇食呀, 佢地話幾好食喎! 老公陪笨元喺房玩到九點幾, 真係要閃啦, 因為笨元已經冇電係到發哂脾氣! 大包佢地車我地返去, 咁各自合作搞掂佢, 10:30已可入房瞓! 我地就睇吓新聞先囉, 十一點幾十二點先瞓, 但笨元半夜又走入嚟話發惡夢, 我呢排已經唔可以一覺瞓天光, 比佢嘈一嘈又瞓得唔好啦!


<做節豐富晚餐!>
 <姑姐喺泰國買的靚衫!>
 

沒有留言:

張貼留言