2013年9月12日 星期四

12/9/13


12/9/13   THU   HOT
今朝激到我呢, 兩個一個唔肯起身, 一個慢吞吞, 咁我咁早起身做咩呢! 嬲到我搞掂就行, 冇等老公呀, 不過未有lift到最終都一齊落樓, 但都係好氣囉! 揍咗笨元返學就閃啦, 買早餐返工等等! 朝早都係做吓自己嘢同人skype吓啦, 午飯又要去買飯, 飯後咪睇吓電視, 下午老細返咗嚟, 梗係冇好嘢啦, 冇好嘢之餘仲係無聊嘢, 總之煩啦唔想提! 放工返到去見笨元玩緊火車又睇緊電, 本來諗住可以休息吓, 但佢又要入房玩, 咁都算啦, 成日要出出入入, 好易撞到我架嘛, 最終一次踩咗落我腳脛到啦, 痛到我呀, 真係發脾氣啦我, 之後我真係黑足咁耐面呀, 因為食飯又唔願食, 望住個電視呆咗, 叫佢食又話飽跟住又要人餵, 我冇眼睇呀, 廢事血壓升呀! 不過就影低咗佢要人餵食飯個衰樣, 勁想放上group, 不過老公又話唔好, 最終我都冇放, 但就用咗嚟嚇佢囉, 但隻笨竟然話D已經發生咗ge我唔會去理!”, 我都明佢意思, 即係你都send咗啦, 人地笑咪笑囉, 我做咩都冇用架! 真係比佢吹到漲, 洗唔洗睇得咁開呀! 咁最終我都要佢明白自己錯係邊, 要人餵飯係唔啱, 老實講唔通我鬧嫲嫲咩, 但真係咩都做唔到咁好無奈囉! 夠鐘有巴士, 上到車唔夠一陣佢就瞓咗, 我都由得佢瞓啦, 因為而家落車叫得醒佢行返去, 咁返到去沖完涼又醒番, 同埋老公去咗踢波, 得番我同佢一對一點都合作少少ge! 等我沖埋涼就溫書啦, 睇番group入面的whatapps先知, 原來唔係個個小朋友溫書都咁易架, 咁呢方面我真係要感恩ge, 因為教功課笨元真係易, 只係其他嘢難搞D! 睇埋圖書本來就瞓架啦, 但因為字典張書籤離奇失蹤, 好邪囉明明放喺側邊但睇完就消失咗, 結果關燈後笨元就出咗嚟幾次係咁講書籤件事, 又要我鬧! 終於可以休息吓, 開咗FOX睇埋上半部琴日睇唔到的鐵達尼, 不過睇之前就執咗個雪櫃先, 將舊雪櫃D嘢搬去新ge, 先發現個雪櫃好多垃圾, 咁收拾完感覺好好多, 起碼裝嘢的方法啱先啦, 唔會用隻水杯去裝豆瓣醬再用保鮮紙包住就算嘛! 老實用雪櫃都要用得其所先可以保到鮮嘛, 咩都塞哂入去為咩呢, 不如食D新鮮嘢! 搞掂就睇住電視等老公返嚟啦, 佢買咗紫米露, 咁我可以邊睇邊食啦, 又因為唔係好眼瞓, 睇到點幾先瞓呢!
<叫佢影相又唔肯.....>
<有個小朋友要餵先食...幾歲呀!> 

沒有留言:

張貼留言