2013年9月23日 星期一

23/9/13


23/9/13   MON   RAIN  83號風球

今日都係要返工架啦, 但未遇咁早啫! 七點幾睇一睇電視仲係8, 笨元醒咗但我地就繼續瞓, 瞓到九點多先醒, 明明仲未轉架, 但到9:20就轉3號啦, 局住要起身啦, 老公就仲未捨得郁, 到佢起身時已過咗半個鐘, 打比嫲嫲原來佢都未知轉咗3, 咁佢地溝通完竟然係嫲嫲出嚟, 咁都算啦, 但嫲嫲出得嚟就晏啦嘛, 食咗早餐我就出門口先, 老公話佢等嫲嫲, 但原來嫲嫲好晏先嚟到, 老公就遲咗先返到公司, 咪覺得應該琴日未掛8號時揍咗笨元入青衣先囉, 根本就唔work, 你都唔知幾時掛8! 算啦, 都冇幾何再有風住, 到時先算! 一路都做吓公事做吓私事咁, 午飯又要去買飯, 食咗麥當勞都好飽, 飽到晚飯都仲好漲, 我真係要再食少D, 漲住個胃好辛苦! 晚上返到去都仲早, 笨元今日算好合作喎, 沖涼後執玩具都算快, 跟住執埋書包校服等就有得食梨, 都唔知係咪為咗食梨所以咁快! 一路食一路睇我打機, 幾開心呀, 係入房後出過嚟幾次, 鬧完咪入番去囉, 我地就hea到十一點幾瞓啦!

沒有留言:

張貼留言