2013年9月8日 星期日

8/9/13

8/9/13   SUN   HOT
今日都節目豐富架! 朝早冇較鬧鐘, 9點幾先起身, 但笨元10點要學畫畫, 所以要馬上起身同佢落去, 好在佢已經起咗身食埋早餐, 咁佢學緊時我地就兩個撐枱腳啦, 食完行咗轉百佳, 差不多時間就去接佢, 回家後我同佢做功課溫書, 老公就搬定個雪櫃出嚟等星期三新雪櫃嚟, 佢都算乖啦, 我教笨元時佢抺埋地, 可能因為想快D出街掛, 咁做好哂嘢十二點幾咪可以出門口囉! 先入沙田行吓, 因為老公四點幾喺上水踢波! 入到沙田先去食嘢, 本來諗住食Burger King ga, 但執咗喎, 唯有食麥當勞啦, 跟住要去行咗反斗城滿足咗笨元先, 然後再去IKEA, 本來想諗吓點搞吓個廚房門後面, 但點計條數都係唔抵, 可能最終係咩都唔整囉! 反正搬好位其實唔執個新雪櫃都夠位放, 咁就無謂浪費啦, 執吓佢咪算囉! 差不多時間就撘火車去北區運動場, 我就喺看台hea住等, 笨元就成日走上走落, 咁就個幾鐘啦! 去番火車站嗰頭先去街市買D料今晚煮麵, 然後撘巴士返去, 笨元未出上水已經瞓咗啦, 老公最慘係轉車時要抱住囉, 一路返到屋企笨元先肯落地! 返到去馬上沖涼, 老公煮好嘢食又沖埋先食, 快手食完睇衝上雲霄大結局嘛, 笨元掛住睇電視話唔食, 咪比老公鬧囉, 最終都差不多食哂! 不過之後都唔見得好架啦, 明明講好十點瞓, 但叫佢洗茶點袋執校服嗰D, 全部都做得勁慢, 因為成日想睇多陣, 係要人發火先掂GE! 最終十點半先叫做入咗房講故事瞓! 我地就可以休息吓啦, 睇完大結局老公又話要睇埋Transformer先肯瞓, 都十二點幾囉!

沒有留言:

張貼留言