2013年9月22日 星期日

22/9/13


22/9/13  SUN   RAIN 38號風球

今日有D困獸鬥, 朝早瞓到十點多先願起身, 星期日嘛比人瞓耐D都得掛! 梳洗完摺衫先, 等老公煮早餐, 今餐食pancake, 又煮得好好食喎! 食完就去圖書館先, 再去埋超市買吓嘢就回家啦, 因為買得多嘢, 叫笨元幫手拎啦, 佢又係到話做唔到, 真係好可惡, 但唔理呀, 照叫佢幫手囉, 唔洗做呀! 返到去就無聊吓啦, 我都要休息吓呀! 兩點幾食午飯啦, 都係煮麵啫, 跟住老公話同笨元入房瞓, 咁我咪喺廳瞓囉, 點知瞓瞓吓笨元又走咗出嚟玩玩具, 我見佢唔搔擾我就由得佢, 瞓咗陣諗住入番房瞓, 先發現冇開冷氣, 老公又投訴話係笨元閂咗, 咁大個人投咩訴呢, 火火地我就出咗走廊行咗降吓火先返入嚟, 個人都醒咗囉, 咪打掃囉, 不過都幾吃力架, 老公就仲喺房瞓, 開住門比佢聽住D聲架啦, 都仲可以瞓, 都唔知係咪扮瞓! 直到笨元自爆佢又將早餐D餅放咗喺早餐枱後面之後, 我就發哂顛咁鬧同叫佢清理囉, 真係成個人顛哂咁, 最後走埋入廁所喊, 都唔係第一次架啦, 教極都唔聽, 真係好傷心, 老公呢個時候先出嚟, 仲要問我做咩喺廁所, 我咪淨係打開門話係咪喊陣都唔得囉! 喊完叫做抒發咗D, 出去再同笨元講數, 話今晚冇得食晚餐同冇得睇掌門人呀, 佢谷到對眼紅哂但又唔敢喊出嚟架, 我就要佢記住呢種心情, 再有下次就冇情講! 同煮飯前先再問佢, 記唔記得自己衰咩, 唔可以再浪費食物, 咁先煮埋佢飯囉, 算佢醒目食哂碗烏冬, 咁咪可以睇埋掌門人先沖涼瞓覺囉! 六點幾開始掛八號, 都遇咗明天要返工架啦, 不過笨元就一定唔洗返, 又唔知幾點落都幾麻煩!

沒有留言:

張貼留言