2014年7月23日 星期三

23/7/14


23/7/14   WED  HOT

今日都係嫲嫲過嚟揍兩隻啦, 柏仲又係7點就, 都唔諗吓而家唔洗咁早起身啦嘛, 喺床玩咗半個鐘唔耐煩啦, 都係要上嚟大床玩, 咁未夠8點我都要起身, 梳洗完餵埋奶, 跟住就等奶奶負責, 我同老公出門口返工啦! 買埋早餐返去食, 朝早係咁做自己嘢, 因為知道下午要開會冇得自由, 午飯時都係睇吓電視啦, 但未夠2點開始有人嚟interview, 唔阻住總監佢地咪冇得再睇電視囉, 之後又要招呼見工D, sales又返咗嚟, 做自己嘢都唔方便! 本來4點多就開得會, 點知見5點條友早咁多嚟, 都要見埋佢先, 搞到差不多5點先開到會, 真係冇咩講到, 浪費哂D時間! 放工買埋奶粉返去, 唔係柏仲又冇得食架啦, 跟住就撘巴士返去囉, 太焗啦行唔到呀! 返到去先搬番好送錯咗嚟GE櫃埋一邊先去沖涼, 跟住就食飯啦, 食完同柏仲玩陣, 老公子元去踢波, 我咪執吓個梳妝櫃, 起碼知道入面有D, 有咩可以掉, 咁到時一拆個櫃就可以換番D嘢入去! 8點幾柏仲係到嘈, 拖到9點先餵佢食奶, 其實佢係扭瞓多過食, 但食住嚟瞓快好多! 佢瞓咗我就邊睇電視邊執嘢囉, 要掉真係大把嘢掉! 佢地踢完波返嚟子元沖個涼就瞓, 我執好嘢剛好睇主君, 今集冇咁驚囉! 之後睇埋big boys club都瞓啦, 柏仲係3點幾嘈過囉, 老公極速K.O.番佢, 梗係啦, 之前同子元玩到顛!

沒有留言:

張貼留言