2014年7月24日 星期四

24/7/14


24/7/14   THU   HOT

今日都係奶奶過嚟啦, 柏仲一早醒咗, 已經盡量唔比佢上嚟大床, 去到7點幾先比佢玩一陣我就起身梳洗, 餵埋奶不久嫲嫲就過到嚟囉, 我都返工啦, 買咗粥返去食, 但下次真係唔好再買, 真係好唔抵食! 上午都係做自己嘢囉, hea 住咁過啦, 午飯後都係無聊架啦, 咁悶吓悶吓時間又過啦, 食埋個tea準備放工, 因為今晚笨元游水嘛, 我又一齊游! 返去執吓嘢準備吓, 差不多7點先出門口, 去到已經唔喺大堂, 馬上同笨元換衫入去啦, 睇到佢落水我就自己去游啦, 今日都游到6個半來回, 算係咁, 夠鐘就去接番佢, 再去訓練池玩咗陣, 試吓SIR教的練習, 但笨元梗係比我試咗一次就唔肯啦, 怕到不得之了! 回到家沖好涼整番熱D餸食, K.O.笨元餵埋柏仲, 等佢都瞓埋就自由啦, 睇吓電視search吓嘢咁!       12點左右就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言