2014年7月25日 星期五

25/7/14


25/7/14   FRI   HOT

今朝柏仲如常7點前就嘈架啦, 有咩辦法令佢瞓晏D, 之前要入嫲嫲到又7點幾都未醒! 搞掂哂D嘢阿媽過到嚟啦, 咁我地都出門口了, 同老公一齊食咗個早餐先返工, 上午下午都係做吓公事又做吓自己嘢啦, 午飯時都食得幾飽, 又再睇番主君啦! 下午都過得好快, 食埋個tea又差不多放工, 返去時就過萬寧惠康shopping吓啦, 真係shop咗好多嘢呀, 買咗洗面奶, 3包裝濕紙巾, 一箱尿片, 兩條紙巾, 都係因為需要同平咗先買, 不過搬番去先係問題, 行就一定唔得, 撘巴士又唔抵, 咁撘小巴係最抵架啦, 好在搬上搬落車都可以! 返到去settle好之後就差不多食飯, 老公煮咗上半場, 跟住我煮埋下半場囉, 差不多食完時個梳妝台就送嚟, 本來叫老公留喺屋企我揍子元去合唱團就係等個梳妝台嚟, 之後諗番都蠢咗, 張枱嚟咗就應該叫老公揍笨元出去, 我喺屋企整嘢, 因為個幾兩個鐘後我返到去, 佢都仲未洗碗, 又話啱啱K.O.咗柏仲, 但冇餵奶又冇沖涼, 真係唔知D男人諗咩, 係咪真係可以咁冇程序! 結果都係冇沖涼囉, 都瞓咗囉, 咪夜D捉佢起身飲番奶就算囉! 沖好涼笨元就同daddy一齊砌櫃啦, 我要睇主君呀, 冇佢地咁好氣, 睇完就K.O.笨元啦, 佢都攰啦, 跟住就餵埋柏仲, 老公仲未砌好不過都夜啦唔好砌住, 反正明天放柏仲入青衣, 慢慢再執啦!

沒有留言:

張貼留言