2014年7月27日 星期日

27/7/14


27/7/14   SUN   HOT

今日又係節目豐富! 朝早柏仲7點幾又嘈啦, 反正都諗住早D出門口, 所以8點多餵咗佢就收拾吓九點幾出門口去食早餐, 因為落雨冇出去食早餐啦, 就咁喺樓下食咗早餐就撘巴士出去, 可能真係太早起身, 除咗子元全部都瞓哂, 出得去尖咀都11, 去海港城梗係睇我D snoopy, 影咗好多相呀! 比笨元行咗反斗城, 又過埋港威睇另一批snoopy, 買就唔會買嘢架啦, 影相夠啦! 跟住柏仲又係時間食嘢, 於是又要過番海港城個BB房餵奶, 本來諗住喺嗰頭食嘢, 點知人多到根本冇位, 咁就想撘西鐵返美孚先食, 但老公就話不如去Elements, 於是咪行過去囉, 終於找到快餐店食, 仲撞到子元兩個同學仔添! 跟住就周圍行吓啦, 最後去埋Three Sixty買埋晚餐就回家! 第一時間全部沖好涼, 柏仲食完奶就要瞓, 今日出咗咁耐街都冇覺好瞓, 雖然醒咗兩次但都瞓咗兩個鐘, 我就hea咗一輪先開始再執嘢, 老公就瞓咗陣先開始煮晚餐, 晚飯前叫做執好咗房嗰兩箱, 都是子元的舊衫留比柏仲, 及柏仲的被鋪, 冇得執架啦, 嚟緊要努力子元房的雜物! 晚飯前柏仲就醒了, 於是咪餵D拉麵佢食囉, 食得幾滋味呀, 不過都係少, 條友都唔急食嘢! 食完大家玩吓睇吓電視咁, 到九點多扭食奶啦, 食完好快又暈啦, 笨元到十點幾仲睇緊綠燈俠, 但見佢眼都矇, 咪捉佢去瞓囉! 因為我都已經超攰, 安頓好佢都瞓, 老公就話睇埋先, 我攰到佢幾時入番房瞓都唔知!

<撘車車去街街!>
 <朝早人少少拍照一流!>
 <我們全部都是穿snoopy衫的!>
 <扮得很似呀!>
 <柏仲可以站著拍照了! 下次著鞋出街呀!>
 <難得似樣的全家幅!>
 <很有藝術feel的snoopy!>
 <子元也會這樣拍照!>
 <柏仲這樣就可以!>
 <希望你是有福氣吧!>
 <最叻咬我D snoopy!>
 <好在一叫就望鏡頭!>
<兩兄弟!>
 <很多款snoopy狗屋!>
 <雪糕車最特別!>
 <有得玩就最開心!>
 <哥哥遇咗比你蝦!>
 <另一個商場又是狗!>
 <今日是狗狗日!>
 <子元也變了....狗!>

 


沒有留言:

張貼留言