2014年7月30日 星期三

30/7/14


30/7/14   WED   HOT
今朝柏仲5點幾發惡夢醒咗, 要噯番佢先肯瞓, 搞到我之後係咁發夢啦, 佢就一路瞓到八點幾呀, 我就冇覺好瞓! 點都同佢換埋片餵埋奶先出門口, 所以都遲咗, 買埋早餐返去食, 跟住係到搵吓新加坡D資料啦, 總結後都係唔買飛住, 一來手頭緊, 二來始於想出咗校曆表先算, 三來可能國泰會有平plan, 或者國泰點都唔及星航平, 但我地都係怕決定得太衝動! 午飯後都係睇吓電視咁啦, 下午一路做吓自己嘢同公事, 跟住咪要開會囉, 5點先嚟開會, 同埋廠入面請人的事, 其實係咪應該佢地自己跟番呢, 成日將D嘢斬件嚟做, 令人好唔明! 搞到59先走得, 行得返去都63, 沖好涼就同柏仲玩吓, 因為DADDY噯佢唔肯瞓, 瞓咗半個鐘都冇就醒咗! 咁見開飯啦, 咪比佢坐high chair食飯囉, 餵咗一匙比佢啦, 雖然好快已不耐煩, 但都要慢慢試吓一齊坐埋嚟食! 飯後休息完老公帶笨元去踢波, 我就同柏仲喺屋企hea, 同佢玩吓又比佢爬吓咁, hea9點就食奶瞓覺, 不久佢兩父子就返, 沖好涼再比笨元玩到10點左右, 我地就研究吓新加坡D嘢囉, 睇埋主君就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言