2014年7月28日 星期一

28/7/14


28/7/14   MON   HOT*

柏仲又係7點就嘈, 不過而家可以放佢企喺床到自娛, 過咗7點半我比佢上床玩陣我就去梳洗啦, 餵埋奶我就換衫返工啦, 朝早都好忙呀, 一來有好多相要執番, 二來有好多工作上ge嘢要做, 幸好中午前都算做哂, 午飯買咗醉雞米, 一般啦! 電視又冇咩好睇, 真係幾悶吓, 下午上BK游咗好耐, 轉眼已放工, 點知放工前老細先打嚟叫我幫佢找股票D文件, 又要豪比佢, 5:45先走得, 唔想太晏返到去, 所以都係撘巴士啦! 返到去不久柏仲醒咗, 噯番佢即刻同笨元沖好涼先, 跟住等食飯啦, 最終沖完涼出嚟柏仲都係醒咗, 成日要玩呀, 比飯佢食又食得嗰少少就要玩spoon唔食! 食完飯抖陣就開始執吓笨元個房, 首先係執咗佢D舊校服先, D留番比柏仲都要執, 咁都執到9點半, 執極都仲有兩箱! 真係好懷疑到時個床下底放唔放得哂咁多嘢! 老公K.O.笨元瞓覺我就餵埋柏仲, 10點已自由啦, 睇埋主君就準備瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言