2015年10月27日 星期二

27/10/15


27/10/15   TUE   WARM
今朝鬧鐘響柏仲竟然未起身, 不過7點都醒啦, 都係要帶埋佢落去, 送咗子元上校車就返上樓啦, 夠鐘就入嫲嫲到, 我就買早餐返工, 不過今日又要撘地鐵, 因為我見出嚟條路又塞車, 博唔過! 今朝係有嘢做架, 但真係唔想做住, 所以都係做吓自己嘢先囉! 午飯後睇電視, 下午起真係要做少少嘢, 清咁一樣得一樣, hea埋今個星期老細就返, ! 食埋個tea又收工啦, 返去接咗笨元就返屋企先, 老公去咗踢波, 嫲嫲揍咗仲仲出來, 點知一早叫咗大包出美孚食飯, 到我返到去佢都未出門口, 對住佢呢D, 真係唔知可以咩反應, 咁奶奶話入去青衣食都入去啦, 因為屋企冇餸, 就算唔入去我都要買先有嘢食, 咁咪入去囉, 到我地入到去青衣城攞飛食元氣啦, 佢都仲未到囉, 佢的時間觀念真係好得人驚! 去到都係食嘢啦, 柏仲初頭食甜蛋都自己食到吓, 之後比烏冬同蒸蛋就衰衰咁, 子元就好似10日冇食飯咁係咁攞, 真係比佢激死! 忙忙亂亂咁食完就馬上回家啦, 已經八點幾, 返到去就同佢地沖涼, 子元係喺廁所幫手呀, 但只係玩, 到我揍咗柏仲出去後佢又唔識快D, 仲玩! 結果又激到我鬧佢, K.O.咗柏仲又要服侍佢, 摸落佢好似有燒但探落又冇喎, 不過都比咗個全餐佢食, 等我沖埋涼對埋功課都快D, 佢食咗藥都攰, 希望瞓醒好D! 老公10點幾返到嚟, 我都係坐底一陣咋, 等佢沖埋涼hea陣就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言