2015年10月6日 星期二

6/10/15


6/10/15   TUE   RAIN

今朝真係勁唔想起身, 可能琴晚D藥力仲未散, 但都要起GE! 笨元又係要拖佢落床, 咬埋個包就出門口, 又落住雨咁都幾麻煩! 返上樓hea吓又係時候出門口去嫲嫲到, 我都冇食早餐啦因為唔想又食麥當勞, 返到公司樓下先買大家樂, 返到去都要做番D公務, 不過食咗藥都矇矇地, 午飯前先醒番D! 食完飯都係睇吓電視囉, 下午都係hea過架啦! 放工去接笨元, 返到去奶奶已煮好飯, 但未煮餸呢, 總之嗰段時間都係煮吓餸啦, 沖涼啦, 食完飯就幫子元溫書, 我都話我有個好奶奶, 佢洗碗等我有時間幫子元溫習, 咁溫完我都會自己抺番地, 9K.O.咗柏仲, 9點半K.O.埋子元, 我地又可以做吓自己嘢, 10點幾食埋藥就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言