2015年10月28日 星期三

28/10/15


28/10/15   WED   WARM

今日都係起身揍仔返學啦, 子元可能琴晚食咗D敏感藥, 所以今朝都唔多肯起身! 揍咗佢我同仲仲又返上樓啦, 今日有兩機衫等住我, turbo手摺好就出門口入嫲嫲到啦, 買埋早餐就返公司, 今日都冇咩公事做過, 的唔起心肝做, only係到吹水, 午飯去咗Aeon入貨, 因為張媽話攞個蛋糕比子元, 咁咪同佢一齊去掃吓貨囉, 反而係我掃得多囉, 急凍嘢係抵買, 不過要搬餐死呢! 買完就求奇立食個快餐就算啦, 又要2點趕返去公司, 雖則下午都係hea! 放工返去接笨元啦, 今日都算乖仔啦, 返到屋企算自動波, 有時唔望實佢咁多, 佢又好似做得幾好! 我就整定D餸再去沖涼啦, 老公正常時間返嚟, 8點前開到飯, 食完洗埋碗抺埋地都89, 先打暈柏仲, 再同子元睇功課, 今日功課少, 同埋只係溫吓默書啫, 所以都好快搞掂, 咁之後食埋Gloria的蛋糕就瞓覺, 我今日都好攰, 老公要幫子元整哈佬喂裝朿, 我頂唔順11點多就瞓先啦!
 

沒有留言:

張貼留言