2015年11月22日 星期日

22/11/15


22/11/15   SUN   HOT

今日都係早早比柏仲嘈醒, 子元同陸生出咗廳我就可以眠多半個鐘又要起身出發去畫班, 之後去食早餐啦, 跟住去投票, 然後行吓商場文具鋪咁, 夠鐘就去接佢地, 仲要過759換番個玩具, 但原來係因為電GE問題, 要用另一種電, 咁換咗就OK, 去惠康買埋嘢就回家, 老公又要揍子元去踢波, 柏仲本來係咁要跟住出去, 唯有點咗佢入房做嘢時老公馬上出門口! 差不多1點捉佢入房瞓, 我又hea, 又執吓屋囉, 條友瞓咗冇兩個鐘就起身啦, 整番熱D粥佢食, 老公佢地返來後就到我食lunch, 跟住又要同子元溫書啦, 其實明天英默, 但我竟然係第一次同佢溫, 好在阿媽喺放假嗰日已經幫佢溫過, 隨緣啦! 溫哂中英默同普通話同日常嘢後就放佢, 因為我都已經好攰! 慢慢執嘢再過敏瑩到, 齊齊晚飯, Aeon睇吓嘢, 最終Gloria都過埋嚟, 去咗食CoCo, 食完又係玩卡機, 我地就去買吓嘢咁啦, 去咗10蚊店買盒放Snoopy的模型, 又買咗工具吊好個布櫃, 最終買埋材料明天子元帶飯用, 好多嘢呀! 10點多才走, 飛的返去打暈佢兩隻嘢啦, 但我地就唔多眼瞓, 1點幾先瞓, 點知柏仲玩得太開心, 4點多開始係咁發惡夢, 搞到我完全瞓唔到, 之後顛到老公叫我出廳瞓, 佢有特異功能邊哄自己邊瞓!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言