2015年11月25日 星期三

25/11/15


25/11/15   WED   WARM

柏仲今朝都有一齊起身, 我就蒸熱D餸比子元, 不一會佢已經換好衫出嚟, 仲仲都醒咗, 就叫佢睇住細佬囉, 準時出到門口, 之後返上樓又係等嫲嫲嚟啦, 不過今日直接出去酒樓等, 叫定嘢食但原來都叫得多咗! 返到去都係要做嘢啦, 寫好自己嘢真係要開工, 下午開會D嘢都未諗掂! 跟住就食飯時間, 之後hea吓睇吓電視後, 飯都未落格又call開會, 開到放工咁滯, 都冇力去執手尾, 明天再算! 放工返到去笨元差不多做好功課, 就幫佢沖埋涼我先沖, 不久老公就返, 有嫲嫲煮飯我輕鬆好多, 陪陣仲仲, 睇陣功課就食飯, 飯後抺好地, 又要睇埋功課溫埋書做吓嘢, 仲要教佢寫紀念冊, 不過都見到佢可愛一面, 佢又好清楚自己的喜好! 9點幾10點瞓得, 我地又自由啦, 老公晚飯唔夠飽, 食咗個杯麵, 我就食咗包薯片, 好有罪惡感! 睇電視到12點幾瞓覺!

沒有留言:

張貼留言