2015年11月27日 星期五

27/11/15

27/11/15   FRI   COLD**
今日都係急急咁起身梳洗整飯返學啦, 揍咗子元上樓車就到柏仲返上樓, 老公今日揍佢入去, 因為佢都去青衣上堂喎! 咁我就喺屋企執嘢整嘢, 8點幾先買早餐返工, 今日好似冇咁忙, 要抖一抖啦我唔捱得! 吹吓水做吓自己嘢咁啦, 午飯後都係睇吓電視啦, 跟住就做吓公事啦, 3點幾出發去工展會嗰邊造證, 搞掂本來想去citysuper買餸, 但根本冇我地呢D中餐料, 所以最終都係返屋企附件先買, 由於唔想浪費時間喺車程, 所以最終係撘MTR, 喺荔景買埋餸就返去, 都係5點多, 可以整住餸先, 6點幾先出去接佢兩個, 老公揍咗柏仲就去小童等我地, 一齊揍佢兩個去換衫, 兩個今次著埋同一款衫, 兩個外星人呢! 揍咗佢地去泳池我地就返上去煮飯, 今次預早整好嘢都唔係太難搞, 又叫老公餵咗柏仲食先, 咁到我地食時可以打暈佢, 8點幾上到來就沖好涼食飯, 食完細路入房玩, 今日子慧要休息, 所以得佢兩個非常咁靜, 佢地一3個一齊就煩! 我地就吹水, 老公就出咗去踢波, 吹到咁上吓洗埋碗, 佢地今晚都早走啦, 10點多就走啦, 我可以慢慢拖地, 仲可以睇埋子元功課等等先捉佢去瞓都唔洗11! 老公踢完波返嚟, 沖好涼睇吓電視, 12點幾就瞓!



沒有留言:

張貼留言