2016年8月20日 星期六

20/8/16


20/8/16   SAT   HOT

又到短周的日子, 幾時可以5天工作呢! 朝早瞓到9點先起身, 其實醒咗好多次架啦, 兩隻嘢點會放過我地! 執好嘢就出去荃灣, 我要攞眼鏡, 仲要買Dfor廚房用, 咁就先去荃灣廣場食早餐, 去實惠買埋嘢, 再比佢地玩咗陣遊樂場, 但因為太曬啦, 唔可以再玩! 睇多陣玩具就去攞眼鏡, 然後就入青衣, 因為老公應承咗阿休同佢試D playgroup遊戲咁上吓, 其實仲仲去到呢D位真係好BB, 因為字又唔識, 掟波又唔識, 嘢又唔多講咁! 老公放低我地就揍子元去踢波, 所以基本上都係我同仲仲去試玩! 老公純粹返嚟接我地, 4點幾一定要閃去接番子元啦, 先返屋企沖吓身先, 我買咗D盒都想返去執吓嘢, 晚飯約咗程家AEON, 仲仲又玩嘢, 食食吓話popo, 點知又冇得疴咁, 又食得慢最終唔食添! 兩個大食完就去咗玩卡, 點知敏瑩玩玩吓卡走咗去睇玩具, 所以我地上去搵佢時就唔見咗, 嚇鬼死佢阿媽! 散水回家就沖涼瞓覺啦!
 
 
 

 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言