2016年8月26日 星期五

26/8/16


26/8/16   FRI   HOT

今日等老公揍咗嫲嫲出嚟我就返工啦, 買埋早餐返去食, 食完做吓自己嘢啦, 冇咩特別, 又唔洗開會, 幾好呀! 午飯老細竟然返咗嚟, 我好冇義氣咁冇過去食, 買完飯就返自己位食, 邊睇番J2套劇啦! 下午都要做吓自己嘢, 老細下星期閃返澳洲啦, 頂埋佢今日啦! 臨尾都要比佢搞到OT, 6點到先走! 好在今日唔洗買餸, 不過去咗惠康買豬肉, 今晚老公整咖哩, 夠鐘趕去小童接番幾隻嘢去游水, 老公就直接返去煮嘢先, 我揍咗佢地入泳池就返去幫手, 沖埋涼添! 老公煮起佢就去踢波啦, 咁我就執好嘢開飯啦! 今日除咗我地3, 晴晴家都上嚟睇吓傢俬, 不過我地仲開緊飯, 未得閒招呼佢! 其實有時唔知係咪個心對嗰個人有咗芥蒂, 佢做咩你都會覺得介意! 其實佢個囡咁多投訴, 咪就係個阿媽都係咁多投訴囉! 有時我都唔係話幫自己仔, 而係細路之間點相處咪由得佢地自己解決囉, 佢從來唔諗係自己囡問題, 而係人地蝦佢個囡, 點解人地唔就佢個囡, 我都唔知之後點再相處! 10點幾閃咗, 子元要我同佢捉盤棋, 捉完就趕佢去瞓, 一瞓就唔知點解咳, 聞咗氣都咳, 好在佢想嘔時識衝去廁所啫! 等老公回來都差不多12, hea到點幾先瞓, 近來可能7點幾8點先起身, 夜晚唔眼瞓呢!

沒有留言:

張貼留言