2016年8月25日 星期四

25/8/16


25/8/16   THU   HOT

今日直接過商會做嘢, 所以唔洗咁早起身, 老公打返嚟話到樓下, 但我又喺廁所聽唔到電話, 仲仲竟然識得接電話仲講得頭頭是道! 咁我話我都係啱啱起身叫老公返上樓先, 等我地搞掂先一齊出去食早餐, 然後我就直接過商會, 佢就帶兩個細去剪頭髮! 過得去商會都10點幾, 但其實都真係幾多嘢做, 12點出去食完飯回來再做, 今日人少開會, 其實都冇咩所謂, 但老細又做D麻煩PK, 又話要加咩常務會長, 但問佢加喺咩level又答唔到, 又唔想驚動要改會章, 但又怕比人Challenge, 問咗我地嗰間會計師樓係唔負責架啦, 細間嘛! 但長毛又話好易, 佢以前成日做喎, Nicho即刻同我打眼色, 意思都係話: 佢話好易嘛咪比佢做飽佢囉! 咁事實都係呀, D吃力不討好GE嘢我真係唔會爭! 等佢地走哂我地走得都4點多, 去咗石硤尾同老公會合, 佢揍咗笨元去踢波嘛, 咁一齊去食TEA, 然後返球場等, 我就梗係喺車等啦! 接咗子元就去接埋嫲嫲然後去長沙灣食飯, 因為幫嫲嫲買埋支手扙, 去咗AEON, 買埋明天晚飯D料就回家啦! 快手沖好涼打暈佢地, 我都要沖埋涼睇電視呢! 今晚唔眼瞓, 到瞓得著時仲爺又搞事, 可能發完惡夢啦, 又走出廳又走上我地床, 真係比佢玩死, 頭兩三個鐘我都瞓唔到, 之後亦都瞓得唔好呢!
 
 

沒有留言:

張貼留言