2016年8月4日 星期四

4/8/16


4/8/16   THU   RAIN

今日老公請咗日假, 因為要同仲仲去睇醫生, 所以車咗我返工, 交收咗子元比婆婆就帶仲仲去睇醫生, 咁我就唔洗中午去小童接子元囉, 佢可以搞掂埋! 咁我午飯咪又係hea, 最慘係老細返咗, 完全唔放過人, 麻鬼煩! 下午其實都冇咩特別, 有嘢咪做囉, 係炆老細無聊低B兼白痴啫, 咁呢樣佢一向都係咁, 都唔炆得咁多! 放工等老公嚟接, 入去青衣接埋嫲嫲同仲仲就去新都會食嘢, 因為要去中旅社幫公司買船飛! 咁就去咗食牛涮鍋, 仲仲算係咁, 食咗烏冬同肉, 跟住就係咁食甜嘢, 但為咗令佢唔好嘈都冇辦法, 合作地食完就去買埋D嘢影吓相就走啦, 送咗嫲嫲返屋企, 我地返到去都係咁啦, K.O.咗佢地就自由時間, 不過我都好眼瞓, 睇睇吓電視又瞓咗!

沒有留言:

張貼留言