2016年8月5日 星期五

5/8/16


5/8/16   FRI   HOT

今日都係如常咁返工啦, 老公去車嫲嫲出嚟, 咁我就返工啦! 返到去都唔算有咩做, 開吓無聊會咁, 午飯後老細走咗返嚟阻頭阻勢, 好在我係咪都諗住出去, 幫程太去7仔換嘢, 咁順手出去行吓囉! 下午都係咁啦, 做吓公事做吓自己嘢, 放工就去shopping, 夠鐘就去接笨元游水, 見到佢合唱團唔多合作囉, 可能因為悶, 都唔知點教佢好! 揍咗佢去游水就返屋企啦, 因為未咁早食飯, 所以都唔洗郁住, 夠鐘我落去接仔, 嫲嫲就煮埋飯, 上嚟食完飯咪同佢地沖涼等等囉! K.O.咗佢地就自由啦, 老公送咗嫲嫲返屋企咪返嚟, 定咗下星期一要飛青島, 唔可以喺我生日一齊去海洋公園, 咁我同兩隻豬仔去玩啦, 要搵錢嘛都冇辦法!

沒有留言:

張貼留言