2016年8月22日 星期一

22/8/16


22/8/16   MON   HOT

今朝仲仲7點醒咗喺到扭, 跟住上咗嚟同我地瞓, 真係瞓著咗喎, 到我地起哂身佢都未起, 有冇咁可愛呀! 嫲嫲9點先嚟到, 因為美孚口又撞車, 美心嗰到又火燭, 簡直係全塞! 咁我地鐵都唔影響GE! 返到去都係寫吓日記做吓自己嘢, 午飯買完飯上嚟食睇電視咁啦, 下午都係做吓自己嘢, 又做吓公事啦! 放工慢慢行返去屋企, 唔洗煮飯但執吓屋咁囉, 子元合作地做哂嘢架啦, 咁我地咪等食飯囉, 食完嫲嫲洗碗我就執埋D手尾抺地等等, 老公送嫲嫲返屋企, 我抺好地就hea吓先, 因為仲仲7點先起身, 又冇理由8點半捉佢瞓! 等老公回來佢地就沖涼, K.O.仲仲後我就可以沖涼啦, 之後都係睇電視打機!

沒有留言:

張貼留言