2017年7月16日 星期日

16/7/17


16/7/17   SUN   RAIN

今日時晴時雨咁, 真係好攞命! 朝早是學習日, UBER DADDY美孚長沙灣兩邊走! 朝早過來揍咗子元去畫室先, 跟住接埋程生, 送咗婷婷去小童, 我地就去食早餐! 下一站又返小童, 仲爺要上堂嘛! 等佢地入哂去, 又要返畫室接子元, 再送去打鼓! 跟住上咗程家hea, 11點幾先去小童接婷婷, 順手睇吓仲爺上堂上成點! 程生就帶敏瑩去游水, 程太就去宇晴接番子元, 4個大人先揍得掂4個細路呢! 1點幾終於學哂嘢, 同埋程家去咗食COCO! 食完就送咗仲仲返青衣先, 我地要去睇冷氣機, 原來要找啱的分體式都幾係難, 一來D SALES根本淨係sell佢地有著數嗰D比你, 二來選擇真係唔多! 所以睇咗幾個場, 都係唔啱! 於是我地買埋把尺返去度清楚究竟冷氣機位有幾大, 其實個位大到有W90cm X D68cm X H70cm, 幾個牌子都放得落啦! 度完返青衣食飯, 仲爺又要人惡先肯食飯, 喊一餐先食好味D GE! 食完抖陣都走啦, 返去沖好涼笨元要睇反斗車王, 明珠有得做嘛! 我睇到尾都頂唔住瞓咗, 叫佢睇完叫醒我, 刷牙再瞓!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言