2017年7月4日 星期二

4/7/17


4/7/17   TUE   RAIN

今日都係要返工返學啦, 不過就落大雨囉, 好在揍笨元落樓時冇咩雨, 但到我買完早餐時就勁大囉, 又廢事撘巴士啦, 所以行到返去都要抺一輪先有得食! 之後都係做吓自己嘢啦, 係煤氣公司話會到的時間裝修師傅又未到比佢打亂咗囉, 好在煤氣師傅都醒, 話佢會找條key, 咁佢可以自己入去拆住先, 解決咗! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午老細返咗嚟, 又約咗銀行傾嘢嗰D, 好在唔關我事! 放工直接返阿媽到, 今晚老公要去interview IVE, 所以我地都唔入青衣食飯啦! 返去見到笨元瞓到隻豬咁, 食飯先起身, 之後等老公搞掂我就同佢出去食糖水, 笨元掛住睇射鵰都唔出去食囉, 要我買返嚟比佢食! 今晚都12點就瞓啦, 明天請咗日假去子元水運會呢!

 

沒有留言:

張貼留言