2017年7月19日 星期三

19/7/17


19/7/17   WED   HOT

今日要揍哂兩個去浸會上宗教班, 可能琴晚瞓得唔好, 佢兩個都唔願起身, 叫得佢地嚟食埋早餐都8:40先出到門口, 去到子元又唔等埋個細佬就走咗入禮堂, 好在仲爺都醒目, 自己行到入去識先搵咗哥哥, 等哥哥帶佢去K2的坐位啫! 行得返公司都好攰吓, 明天真係要考慮撘車! 做吓自己嘢開吓會, 整吓Annual Dinner D, 午飯後都係hea吓啦, 但老細又早返, 好在冇追劇啫, 實比佢阻住! 下午D老細咪又繼續開會, 我就再做自己嘢囉! 放工直接入青衣, 因為嫲嫲中午時已經接埋子元去飲茶, 但點知我冇同陸生講, 佢去咗阿媽到接我, 而我又完全忘記咗仲仲今日喺小童有堂上, 我真係好炆自己點解咩都唔記得哂咁, 莫非真係裝修裝到D嘢亂哂! 咁係咪都miss咗啦, 唯有下星期再上囉! 食完飯食埋糖水就返去啦, 揍埋佢兩個返去一路到瞓都好攰, 仲爺又係咁搞搞震, 真係想快D搞掂間屋!

沒有留言:

張貼留言