2017年7月30日 星期日

30/7/17


30/7/17  SUN   SUPER HOT

今日full schedule, 朝早子元畫班, 揍完佢過去就接埋程生食早餐, 然後分工合作揍仔啦, 仲爺去小童上文盲班, 子元去打鼓, 跟住到接番婷婷回家, 再接番子元回程家快食個午餐, 我就跟程生車先接番仲仲, 老公就帶子元去足球選拔, 程生接埋程太佢地去浸信會的暑期聖經班畢業禮, 都係睇吓表演咁啫, 不過就先食咗嘢, 但食物就真係又唔夠又一般, 攞得一轉第二轉已經得番D餸尾, 食完嘢就睇表演, 仲爺嗰組佢原來叫做跳得幾好, 不過一開始入到hall, 佢唔肯比我走要我抱住嗲仔囉, 最終都有老師嚟哄掂咗佢自己坐! 睇完表演同老公會合, 食少少嘢就入元朗, 康傑聚會嘛, 去咗個屋苑會所董事屋池畔派對, 幾經辛苦搬哂D貨同人上哂去, 笨元已經落咗水玩, 我就同仲仲換好衫, 睇到個池有D後悔冇帶泳衣嚟, 不過要著泳衣又唔想, 好矛盾! 最終都係喺岸睇住佢地啦, 忙忙亂亂咁, 仲爺又係咁跳水, 子元又係咁打架, 係好煩好勞氣架, 但大家都玩得好開心GE, 7點幾全部要上水啦, 仲爺最尾一個先上水, 係唔肯架喎, 要救生員話閂啦先肯! 沖好涼入番室內都係食同唱卡同打機囉, 一路到9點幾影埋大合照就攞車回程啦, 我已經攰到顛, 但返去仲要洗衫執嘢等等, 明天仲要早起呢!

沒有留言:

張貼留言