2017年7月23日 星期日

23/7/17


23/7/17   SUN   3/8號風球

今朝較咗鬧鐘8:15, 點知老公8點就打嚟話8號風球, !!!唔係呀嘛, 咁今日full schedule的活動點算! TC SIR打嚟話camp取消, 朝早仲仲小童D班天取消, 咁老公話佢出嚟接我地, 於是咪起身換衫囉, 都好唔洗困住喺屋企! 食完早餐就去咗奧海城買飛1:15cars, 然後只可以返青衣, 都困獸鬥咗2個鐘, 夠鐘就出去奧海城睇戲, 仲爺初頭都肯坐好睇, 之後成日問點解咁耐都未做完, 點知睇睇吓就瞓咗, 所以一路抱住佢睇囉, 都好GED! 不過睇到尾賽車環節, 我地買嗰D櫈係會郁, 唔知係開錯咗定點, 竟然郁喎, 我呢個大鄉里就麻麻地啦, 子元就玩得好開心, 仲爺就瞓咗咩都唔知! 揍咗佢返青衣放底比嫲嫲, 我地就快食咗個麥當勞, 再去青衣站買書展飛, 再渣車過灣仔同佢地會合, 佢地撘地鐵經天橋過塞咗好耐先到, 反而我喺碼頭嗰邊行過去就暢行無阻, 唔遲佢地好多入到場! 開頭我都係孤軍作戰, 根據自己個list嚟買, 幾間大鋪都排好耐, D買一兩本的就分頭行事買, 有成本效益D! 子元同老公都入咗嚟就叫咗佢地去新雅買子元的圖書! 作戰完幾個鐘, 我竟然買咗36本練習, 我都諗緊我係咪真係做到咁多, 但如果配合到的話對佢都好, 佢係受呢個方法GE, 咁我亦買咗佢鍾意睇的漫畫同故事書都好平衡呀! 買咁多佢做其實我都要好努力, 唔係掉堆習作比佢就得! 冇辦法啦四年級下學期成績表已經要見人, 冇得唔勤力, 真係自己讀書時都冇咁勤力! 散水大人就撘地鐵, 細路就跟我地車返長沙灣食晚飯, 車哂D人返屋企先, 子元今晚都返青衣瞓, 因為諗住佢今日去camp, 明天婆婆可以off架嘛, 所以佢約咗人出街! 放咗子元比老公, 我今晚就好Free, 12點幾1點先瞓!

沒有留言:

張貼留言