2017年7月18日 星期二

18/7/17


18/7/17   TUE   RAIN 黃雨

今日都係揍子元去浸會上宗教班啦, 瞓到8點先起身, 由於婆婆冇早起, 所以落樓買包比佢食算, 落住大雨咁行過去都幾濕吓, 跟住仲要行返公司, 夠哂運動! 買埋早餐返上去食, 做吓公事做吓自己嘢咁, 難得諗到要組織吓書展要去掃咩練習, 要做好個攻略真係唔易架, 不過到時都係分頭行事多架啦! 放工老公出咗嚟買嘢所以可以嚟接我, 返去接埋笨元就入青衣, 攞埋仲爺的家當就走人啦, 去愉景新城食飯, 仲要去埋夾公仔呀咁啦, 當然係滿載而歸架! 仲爺跟埋我地返去, 真係好攞命囉! 返去執好嘢兩隻細先沖涼, 跟住阿媽睇住佢兩個, 到我沖埋涼先啦, 由於屋內其實唔合適仲爺發顛, 所以佢其實都幾慘, 但冇辦法啦! 開住電視同燈佢唔肯瞓係正常, 所以11點睇完繼承者就閂燈閂電視, 笨元轉個眼就瞓咗, 但仲爺喺梳化到郁嚟郁去, 郁咗大半個鐘先叫做瞓入眼, 最慘係我, 我都唔瞓住架啦, 打住機等佢瞓著先, 但每打一鋪就要去移番正佢, 到半夜又喊醒, 原來佢已經瞓咗落阿哥隔離, 要搬番佢上去再哄番佢, 子元又係咁轉身過嚟, 總之就搞到我冇覺好瞓啦!
 
 

沒有留言:

張貼留言